Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Τα ΣΑΡΔΑΜ του προέδρου επηρέασαν τους ψηφοφόρους του... (Ντοκουμέντο)

Και ενώ η Ελλάδα ψάχνει απεγνωσμένα να βρεί ποια είναι τα ΑΞΙΟΠΟΥΣΤΑ μέτρα που θα προτείνει ο πρωθυπουργος (τι; ΠΙΠΕΡΙ; σε εμένα; μα, δεν το 'πα εγώ...ο Γιώργος το'πε...δείτε το βιντεάκι!)...


υπάρχουν κάποιοι ψηφοφόροι του κυβερνώντος κόμματος που μιλούν την ίδια γλώσσα με τον πρωθυπουργό...και μας λένε οτι πρέπει να αλλάξουμε ΝΟΟΤΡΥΠΙΔΑ...
:"Μην ακούτε τιποτα . Η Ελλαδα της στρεβλωσης και του παλαιοκομματισμου θα συντριφτεί . Αν η ελληνική κοινωνία δεν αλλάξει νοοτρυπίδα....." (Φώτο1)
διπλό κλικ πάνω στην εικόνα για μεγένθυνση
Ξαναδείτε εδώ για να μην λέτε ότι τα βγάζω απ'το μυαλό μου ο έρμος!

Δεν ξέρω για εσάς σύντροφοι και συντρόφισες αλλά εγώ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΥΣΤΕΣ δεν παίζω την ΝΟΟΤΡΥΠΙΔΑ μου κορώνα γράμματα! Γ@μω την ατυχία μου!

"Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΙΛΑ ...ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...