Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Ο Πιτσιρίκος, ο Τσίμας και τα "δανεικά"

Επιστολή στον Πιτσιρίκο, έστειλε ο δημοσιογράφος Πάυλος Τσίμας, λόγω μιας ανάρτησης του πρώτου. Η αναφορά στον τραπεζικό του λογαριασμό και η σκληρή απάντηση του γνωστού blogger.
Μεγάλη κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον δημοσιογράφο του MEGA και αρθρογράφο της εφημερίδας "Τα Νέα",  Παύλο Τσίμα με τον γνωστό blogger Πιτσιρίκο.

Αιτία ήταν η ανάρτηση κειμένου του blogger, με τίτλο το σύνθημα που γράφτηκε σε τοίχους στο κέντρο της Αθήνας "Το πάθος για χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα".
Πρόκειται για φράση που είχε γράψει ο Πιτσιρίκος πριν μερικούς μήνες σε άλλο κείμενό του και με νέα ανάρτηση εξέφρασε τη χαρά του που την υιοθέτησαν και διαδηλωτές.
Ο Παύλος Τσίμας αντέδρασε στο κείμενο με επιστολή στον Πιτσιρίκο, στην οποία με ειρωνικό ύφος απαντά στον blogger υποστηρίζοντας ότι μετά από 35 χρόνια εργασίας έχει στην τράπεζα το ποσό των τριών επόμενων δόσεων του στεγαστικού του δανείου.
Μάλιστα προτείνει στον blogger, σε περίπτωση που χρειαστεί δανεικά να επικοινωνήσει μαζί του!
Η επιστολή του Παύλου Τσίμα:
"Αγαπητέ κύριε
Συγνώμην για την προσφώνηση, αλλά δεν σας γνωρίζω προσωπικά. Το ίδιο, προφανώς, δεν με γνωρίζετε κι εσείς. Αλλά βλέπω ότι αυτό δεν σας εμποδίζει να με κρίνετε- όχι αυτά που γράφω στα ΝΕΑ (τα οποία δεν φαντάζομαι να διαβάζετε), αυτά που λέω στο ραδιόφωνο (που δεν έχετε κανένα λόγο να ακούτε) ή που παρουσιάζω σε μια τηλεοπτική εκπομπή (που προβάλλεται, υποθέτω, πολύ αργά για εσάς), αλλά εμένα, τον χαρακτήρα μου, τα πάθη μου και τα κίνητρά μου. Έχω, όντως, ενθουσιαστεί.
Μου υπέδειξαν το σημείωμά σας που με αφορά και το έστειλα και στην γυναίκα μου, η οποία ως τώρα παραπονιόταν πώς γίνεται, μετά από 35 χρόνια εργασίας, κάποια από αυτά καλοπληρωμένης, να έχω στον τραπεζικό μου λογαριασμό ίσα-ίσα το ισόποσο των τριών επόμενων δόσεων του στεγαστικού μας δανείου, ούτε μια μετοχή, ούτε έναν off shore λογαριασμό.
Την αποστόμωσα: είναι που με κινούσε, όλα αυτά τα χρόνια, το πάθος για το χρήμα, ανόητη. Το λέει και ο πιτσιρίκος… (ο οποίος, ελπίζω, να έχει την αξιοπρέπεια να δημοσιεύσει κάτι που γράφω, ούτε εγώ ξέρω γιατί, για τα μάτια και μόνον).
Στην διάθεσή σας, αν χρειάζεστε δανεικά"
Ο Πιτσιρίκος όπως ήταν φυσικό σχολίασε την επιστολή Τσίμα, δείχνοντας διάθεση να συνεχίσει την κόντρα, καθώς ήταν ιδιαίτερα καυστικός.
Αφού ξεκαθαρίζει ότι δεν παρακολουθεί τον κ. Τσίμα, καθώς "ένας άνθρωπος που κάνει τόσα πολλά πράγματα, αποκλείεται να τα κάνει καλά", προσθέτει ότι τα μέσα στα οποία εργάζεται ο δημοσιογράφος, δεν έχουν σχέση με τη δημοσιογραφία.
Τον χαρακτηρίζει “κακό και ατάλαντο δημοσιογράφο” και "παπαγαλάκι", που παίρνει μέρος σε μια “κακή επιθεώρηση”, εννοώντας το κεντρικό δελτίο του Mega.
“Με ενημερώνετε πως στον τραπεζικό σας λογαριασμό υπάρχει ένα ποσό που αρκεί μόνο για τις τρεις επόμενες δόσεις του στεγαστικού σας δανείου. Πώς είναι δυνατόν αυτό; Εγώ δούλεψα στα ΜΜΕ για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα –κάνοντας την πλάκα μου- και έβγαλα χρήματα που αρκούν για να την περάσω αραχτός τα επόμενα δέκα χρόνια”, γράφει ο blogger.
Απαντά μάλιστα και στην πρόταση Τσίμα να του δανείσει χρήματα αν ποτέ χρειαστεί.
"Σας ευχαριστώ που είστε πρόθυμος να μου δώσετε δανεικά, αν και δεν έχω πάρει ποτέ δανεικά στη ζωή μου. Καλύτερα, όμως, να μου δώσετε αυτά που μου χρωστάτε" γράφει ο Πιτσιρίκος, προσθέτοντας πώς το κανάλι στο οποίο εργάζεται το πληρώνουν ακριβά οι Έλληνες εδώ και χρόνια.
"Προσωπικά, μου προκαλείτε περισσότερη αηδία απ’ ό,τι οι συνάδελφοί σας. Οι νεοφιλελεύθεροι φασίστες που έχουν κατακλύσει τα καθεστωτικά ΜΜΕ δεν προσποιούνται κάτι άλλο απ’ αυτό που είναι – είναι τα δουλοπρεπή σκυλιά των αφεντικών τους. Εσείς, όμως, κάνετε τον αριστερό ιδεολόγο. Εμετική κατάσταση”, καταλήγει ο blogger και κλείνει γράφοντας "Αντίο, κύριε Τσίμα".

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...