Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

"Μου φόρτωσαν τσάντα με μολότοφ και μετά με συνέλαβαν"

Ελεύθερος είναι ο Φώτης Δήμου 21 ετών, ο οποίος είχε συλληφθεί και κρατούνταν επί 52 ημέρες, αρχικά στη ΓΑΔΑ και μετά στις φυλακές Κορυδαλλού.
Συμμετείχε στη διαδήλωση της 11ης Μαίου οπότε και συνελήφθη. Περιμένοντας να δικαστεί, υποστηρίζει ότι άνδρες των ΜΑΤ του φόρτωσαν τσάντα με μολότοφ.

Στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία μιλάει για κατασκευασμένες κατηγορίες, που τον κάνουν να νιώθει οργισμένος και αγανακτισμένος.
"Στη φυλακή μ' έπνιξε το άδικο", λέει. "Ενιωθα ένα βάρος στο στήθος. Φώναζα με όλη μου τη δύναμη ότι δεν έκανα τίποτα. Δίχως να μ' ακούει κανείς. Οι κρατούμενοι μου φέρθηκαν καλά. Ακόμα και οι ποινικοί: "Μην τους φοβάσαι" μου έλεγαν. "Δες το σαν εμπειρία και κράτα τα θετικά. Θα τελειώσει" έλεγαν. Με τους δεσμοφύλακες δεν είχα επαφή. Αυτοί κλείδωναν, ξεκλείδωναν. Οι συνθήκες κράτησης ήταν άθλιες".
Στη συνέντευξή του αναφέρεται και στα όσα υποστηρίζει πως έγιναν στη σύλληψή του.
"Η 11η Μαΐου έχει χαραχτεί στο μυαλό μου. Οπως και οι εικόνες από την αναίτια επίθεση των ΜΑΤ, τον ξυλοδαρμό μου και ειδικά τη στιγμή που ακουμπούν δίπλα μου το σακίδιο. Ελεγα ότι δεν κρατούσα τίποτα κι οι ΜΑΤάδες απαντούσαν: "Δεν πειράζει. Ενα δωράκι είναι. Σκάσε"".
"Είμαι οργισμένος και αγανακτισμένος για την κατάσταση που επικρατεί. Ζω διαρκώς με ένα ερώτημα που βασανίζει στο μυαλό μου: Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί μού έστησαν αυτή την ιστορία. Αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα. Αντίστοιχες υποθέσεις, όπως του Μάριου Ζέρβα, του φοιτητή με τα πράσινα παπούτσια, έτυχε να γίνουν γνωστές. Υπάρχουν και πολλές άλλες που δεν δημοσιοποιήθηκαν", συμπληρώνει λίγο μετά.

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...